Bali avonturen

1 augustus 2012 - Lovina, Indonesië

Hallo allemaal,

We hebben weer vanalles meegemaakt hier. Over drie dagen moeten we alweer naar huis maar daar hebben we nog lang geen zin in! :(

We zitten inmiddels in een ritme, twee dagen iets doen en daarna één dag rustdag. We hebben dus genoeg gedaan! Onder andere een tocht met Putu. We hebben 's ochtends in de hitte een tocht van 4 uur moeten lopen door de rijstvelden, jungle en bergen. Ikzelf vond er niet heel veel aan, op het laatste uurtje na, maar de rest vond het heel interessant. We hebben wel vanalles geleerd over vruchten, rituelen van de lokale bevolking, rijst en medicijnen die je hier kan maken van de dingen die hier groeien. Het laatste uur (wat ik het leukste vond) was vooral zwoegen. We zijn van bergtop naar bergtop gelopen door het ravijn heen. Dat was dus een flinke klim. Een goeie workout gehad dus.
Verder hebben we ook heel veel rustdagen gehad waar we vooral in de zon liggen, ook niet verkeerd. EN we hebben met dolfijnen gezwommen. Dat was echt supergaaf! Drie kwartier in een bad tussen die dieren, ik vond het geweldig!

Heel veel tijd om nu meer te vertellen heb ik niet, dus we vertellen alles wel als we thuis zijn!

Tot over een paar dagen,

xxx

1. Opaatje:
    3 augustus 2012
    Jonneponnetje en ............... de rest,

Wat is een work out ?

Drie kwartier tussen die beesten. Niet te geloven schat ? ! ?
    Van de ene naar de andere berg ? Jammer, dat er in Nederland geen bergen zijn, anders .........
    Ik begrijp, dat je uitziet naar het aftellen ( ? ! ? )
    De lancering is nabij.
    Je kunt gerust zijn ( Brent ook ) want jullie boeken voor het volgend jaar liggen op de trap. Ze zijn nog niet gekaft.
    Als jullie het prettig vinden, ikke wel, dat ik jullie in Tilburg van de trein haal, dan stuur maar effe een meeltje.

Tot zondag, maandag of dinsdag,

opapietje