Kuala Lumpur en Bali

21 juli 2012 - Lovina, Indonesië

Hallo allemaal,

Sorry dat we zolang niks van ons hebben laten horen maar we hebben een supervol programma gehad. Na ons Taman Negara avontuur zijn we weer terug gegaan naar Kuala Lumpur om het daar even helemaal leeg te shoppen. Hier zijn we twee dagen geweest

De eerste dag was voor de middag vooral relaxen. We zijn eerst (natuurlijk) naar de starbucks geweest en daarna door naar de central market. Dit is een 'groot' winkelcentrum met daarin allemaal kleine zaakjes die hele leuke spullen voor niet heel veel geld verkopen. In deze shoppingmall kwamen we ook een fishmassage tegen. Dit wilde ik al zooo lang doen, en hier koste het maar 5 RM voor 10 minuten. Dat is dus 1,25, geen geld dus haha. Het is echt een aanrader, zooo leuk om te doen. In het begin durfde ik niet, maar als je er eenmaal in bent is het superleuk. De eerste 3 minuten doe je het bijna in je broek van het lachen omdat het ZOOO erg kietelt maar daarna is het echt heel fijn. Zo fijn dat Brent en ik daarna onze handen ook hebben laten doen en de dag daarop een massage met grotere vissen. Dit was ook fijn, maar kietelde wel 100 keer erger haha. N hele ervaring rijker. Toen werden we om 4 uur opgehaald door een taxi die ons in de namiddag mee zou nemen. Eerst kwamen we op een bergtop aan waar TAMME APEN zaten. Echt superleuk, die komen dus gewoon naar je toe en zijn helemaal niet bang voor je. Je kan ze aaien enzo. Peter dacht even leuk eten voor ze te kopen, en dat heeft ie geweten haha. Binnen 10 seconden zat ie van top tot teen onder de aapjes die eten uit zijn handen probeerde te halen. Echt een supergrappig gezicht. Er zaten daar totaal echt wel 50 apen als het er niet meer waren. Heb ik toch nog apen gezien deze vakantie:)
Daarna gingen we door naar een lokaal dorpje waar je met een bootje weg kon. Vanuit daar zijn we eerst een uur weggeweest om adelaars te voeren en daarna 's avonds nog een keer op fireflies te zien. Dit was ook allebei echt heel mooi.

De tweede dag hebben we echt maar één ding gedaan: SHOPPEN! Winkel in, winkel uit. We hebben er wel honderd gezien denk ik. Maar we zijn ook allemaal erg goed geslaagd. Toen hebben we gisteren een echte reisdag gehad. We zijn van 4 uur 's morgens tot 6 uur 's avovnds onderweg geweest. Maar dan heb je ook wat. We zitten nu in een supermooie villa met alles erop en eraan. Dat wordt nog even twee weken heerlijk genieten dan.

We houden jullie op de hoogte!

Xx

1. Opaatje:
    21 juli 2012
    Dierbare Jonne,
    Als jij schrijft, als laatste zin, dat wordt nog 14 dagen genieten, dan geniet ik er van dat jullie genieten.
    Met verwondering en bewondering heb ik ( met oma ) genoten van jullie; dus ook van Brent, schrijvers kwaliteiten en capaciteiten ! ! !
    Het heeft wel wat lang geduurd inderdaad, maar nu ben ik weer helemaal in mijn nopjes.
    Wat goed van jou om zo maar tussen die soortgenoten te gaan zitten.
    Fijn, dat we niet kunnen skypen, want deze communicatie is een waardige vervanger.
    Bellen laat je maar achterwege, want dat is veel te duur.
    Op deze manier met elkaar contacten is prima om in ieder geval met elkaar "on speaking terms" ( ik hoop, dat ik het goed schrijf ? ) te blijven.
    Vol verwachting klopt mijn hart !
    Dank je wel voor zo veel en ................................. lieve groetjes aan de rest.

opapietje